torsdag 8 november 2012

Barnmorskan och besök

Var till barnmorskan idag och allt såg bara bra ut nu. blodtrycket låg nu på 141/92 vilket är mycket bättre än förut. Nu måste man hålla koll så att det inte sjunker för mycket i stället. Men skönt att veta att allt såg bra ut. Jag har verkligen en känsla av att jag kommer gå över tiden. tror att han kommer komma i vecka 41 någon gång.. eftersom att jag känner inga sammandragningar eller förvärkar alls. Men är ju också bara i vecka 38 och det kan hända mycket från vecka till vecka.

Häggä kom förbi på en kopp kaffe blev mycket surr om kamrer och annat. Ska strax börja med middagen blir laxfilé och potatis med någon god sås till. sen ikväll blir det bara att kolla på serier och ta det lugnt.

Imorgon har jag inget inplanerat alls under dagen, men blev bjuden till anki imorgon kväll. får se om man kanske åker dit, beror på hur kroppen känner sig. är ju väldigt utmattad vilket jag tror att folk förstår. Har inte mycket ork alls. men det är så det ska vara dem sista veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar