måndag 5 november 2012

Måndag

Då var denna måndag gjord, har inte gjort mycket alls. Varit på apoteket och hämtat ut min blodtrycksmedicin, Sen varit hos mamma och ätit lunch och druckit kaffe. Städat och tvättat, Måste bara dammsuga sen. :p

Alltså jag blev tillsagd på BB att bara ligga i soffan och ta det lugn, men alltså det är ju helt omöjligt.. Jag kan inte bara ligga framför tv en hel dag.. eller bara vara lat en hel dag. Så jag förstår inte hur det ska gå? Men självklart så tar jag det mer lugnt, till exempel så vilar jag under dagen nu, det gjorde jag inte förut så bara det gör ju skillnad. :) Ikväll är jag sugen på att försöka ta mig en liten promenad. Har sån fruktansvärt spring i benen men ändå så ont. Väldigt konstig känsla. Men tror det blir en promenad sen. Nu är det absolut inte länge kvar tills lill älsklingen är här. känner att dem här sista 2 veckorna kommer vara extremt långa.. Kan knappt vänta känns det som. Men jag försöker att hålla mig aktiv men ändå ta det lugnt. Måste komma ihåg att ta bilder på mina fötter, ben, händer och ansiktet sen. Eftersom jag har så otroligt mycket vätska så kan det vara roligt sen att se hur förjävligt det såg ut. :p men glömmer fort som man brukar säga.

Nä om man ska ta en dejt med dammsugaren nu innan man ska börja med middagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar