onsdag 21 november 2012

Ingen energi alls!

Har ingen energi alls idag.. for som sagt in till stan med mamma i morse hon skulle köpa massa saker, själv följde jag bara med för att själv ha något att göra. När vi kom hem så blev det affären och handlade lite som vi skulle äta till lunch. Mamma bjöd på lunch sen for jag hem och somnade på soffan och vaknade när klockan var 4. Nu står maten på spisen och puttrar på och jag känner mig helt slut. i kroppen känns det som att jag har blivit överkörd av en långtradare. men det beror nog på att denna natt var ingen bra natt. hoppas jag får sova hela natten utan att springa på toa eller få ont i kroppen!

I morse när jag vaknade hade jag helt lock för höger öra och det har inte släppt än.. måste nog ta och ringa vårdcentralen i morgon och be dem spola dem åt mig. Och varför jag inte gör det själv är för att just de örat har jag haft mycket problem med och haft ont i!

Nä nu ska D har datorn och jag ska fortsätta med middagen
see yaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar