fredag 2 november 2012

Uppdatering vecka 37

Nu när jag ändå är på G med bloggningen så kör vi en uppdatering. Nu är jag i vecka 37+1 allt tycker jag är som vanligt förutom att jag har högt blodtryck men det är bättre nu när jag har fått blodtrycksmedicinen sen har jag märkt att om jag är hungrig så får jag en fruktansvärd halsbränna, sen är jag fruktansvärt svullen..  När vi gjorde ultraljudet i Onsdags så var allt bara bra med bebisen, och eftersom att dem först trodde att det skulle bli en stor bebis på 4kilo så ville dem kolla en till gång men nu så alla vet så blir det ingen stor bebis. Det blir en normal stor! Nu väger han 2850g och det var helt normalt! Det var väldigt skönt att veta! Annars så rullar allt på som vanligt. mår inte dåligt, är inte trött och behöver inte springa på toa så ofta. Nu är det bara att vänta och se när lillen vill komma ut och träffa oss < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar