fredag 9 november 2012

Fredag

Godmorgon! Idag har vi fredag och idag fyller min kära mor år! :D hipp hipp hurra hurra hurra hurraaaaa.
Inatt har jag sovit som en gud. Har bara vaknat till 1 gång denna natten, sen väckte bosse mig nu för han ville ut.. Ska snart ta och börja städa här hemma som jag alltid gör på fredagar, sen har jag tänkt att måla naglarna, filade till dem igår så det är då gjort iallafall. Ikväll blir det att åka hem till mamma och käka smörgåstårta och fira henne. hade ju faktiskt glömt bort de igår kväll när jag smsade med anki och blev bjuden till henne. Tror det blir svårt att hinna med båda sakerna tyvärr.. :/ Men det kommer fler gånger!

satt och tänkte nu i morse att alltid varje jul så är jag så jävla seg på att köpa klart alla julklappar? jag är alltid den som är sist och måste springa runt på stan som ett tok.. och då tänkte jag att i år ska jag då inte måsta göra det. Så jag tror att det är dags att börja inhandla alla julklappar så att de är gjort. Och snart är det 1.a advent eller ja men för mig så är det snart iallafall, och jag längtar verkligen tills jag får börja julpynta och göra fint! :D undra om julkalendern är bra i år? ja jag ser julkalendern varje år, det är som ett måste om den inte är skit dålig.. hehe.

Nä nu ska jag ta och ringa mamma och gratta henne och ta mig en kopp kaffe innan jag börjar städa och fixa här hemma. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar