torsdag 1 november 2012

Torsdag 1 Nov

Godmorgon, Nu har man fått i sig lite frukost och fått prata med läkaren och jag fick goda nyheter! Låter som att jag får åka hem imorgon om jag inte börjar må dåligt under dagen/kvällen. Alla blodprover var bra, urinproverna var ganska bra måste gå på koll hos specialmödravården om jag blir utskriven imorgon. Mitt blodtryck låg på 135/105 i morse, så dem kommer väl snart in igen och ska kolla. då får vi se om det har blivit ännu bättre. Men läkaren sa till mig att om jag åker hem imorgon så får jag inte göra något än att bara ligga hemma och vila.. Kändes ju inte sådär jätte kul. Men bäst att man gör som han säger. Vill hellre ligga hemma i soffan än här på BB. måste säga att det är ganska jobbigt när man ska gå till matsalen och äta och alla nyblivna föräldrar sitter där med sina bebisar och är så glada. Vill också att min lilla prins ska komma ut!! Men nåja inte så länge kvar nu. Är i vecka 37 idag. så vi får se när han bestämmer sig för att komma ut. Igår när vi körde en CTG så såg jag att mina sammandragningar har blivit starkare och det känns jätte bra!! Men jag känner inte av mina sammandragningar alls.. Men barnmorskan sa till mig att det ska jag bara vara glad över! :)

Undra vad man ska hitta på nu? får sitta vid datorn och kolla runt på internet och längta till ikväll för då kommer älsklingen hit och är med mig. sen är det bara att längta till morgon dagen! Hoppas verkligen att blodtrycket fortsätter att sjunka!! så det inte åker upp ikväll så jag måste stanna imorgon..

I morse när jag vaknade var jag så himla kaffe sugen! då tänkte jag på våran kaffemaskin som står hemma och väntar på mig! Imorgon ska jag ta mig en kopp cappuccino mums!

Haha tur att man är snygg när man ligger här. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar