torsdag 22 november 2012

Torsdag 22 Nov

Godmorgon! Denna natt har varit mycket bättre. har fått sova inatt i allafall fick springa upp på toa 4 gånger, men somnade på en gång då jag la mig igen. Sen har örat öppnat upp sig så nu hör jag igen. vilket är konstigt för då kan det ju inte vara de jag trodde de va. men jävligt skönt. Ska prova att ta näsdroppar eftersom att jag är tät i näsan och tårkanalen på höger sida är inte riktigt som den ska, det rinner konstant ifrån de ögat så kanske har det något med bihålorna att göra? nä vad vet jag. ska nog ringa och rådfråga iallafall. vill ju inte dra på mig något så man får va sjuk nu också. Huvva.

Idag har jag tiden ute. är alltså i vecka 40 idag. Helt sjukt egentligen, tiden har ändå gått väldigt fort. Nu får man bara se hur många dagar/veckor jag går över. Men får ju bara gå över 2 veckor. så om 2 veckor är han garanterat här! igår innan jag skulle somna så låg jag och tänkte på hur han kommer att se ut och hur allt kommer att kännas efteråt. det har man ju ingenaning om!! Nä de blir verkligen spännande. D tror att han kommer på Lördagen. får väl se om han har rätt. ;)

Blir väldigt mycket skrivande om graviditeten men jag kan tänka mig att jag kommer vilja kolla tillbaka sen och läsa hur det var att vara gravid. Sen händer det ju inte så mycket annat i min vardag just nu.

Idag ska jag faktiskt börja sätta upp julgardiner. och ja, jag vet att det är inte 1 advent fören nästa helg. Men om jag ska hinna få upp allt som jag vill så får jag nog ta och börja nu. För när lille man är här så kan det bli lite svårt att ha tid till allt julpyntande. Men har bara tänkt att sätta upp alla gardiner och dammtorka i alla fönster. Sen själva jul sakerna åker upp 1 advent. egentligen så tycker ju jag att man inte börjar innan men känner att nu har jag inget val riktigt. För jag vill att allt ska vara klart 1 advent. :p

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och ta mig något att fika. Måste ringa och höra hur det är med pappa min idag. Igår mådde han inte så bra. så mamma ska väl följa med honom till vårdcentralen idag. får hoppas att det bara är någon infektion eller så han har.

see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar