torsdag 15 november 2012

Full fart!

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Som sagt så började dagen med att jag följde mamma och besiktade bilen och släpen, vi for kl. 07.00 sen när de var gjort for vi hem och fikade sen åkte vi till nordmaling och gick på fahlgrens sen for vi förbi mammas kompis maria och var där i 2 timmar. Sen ringde Elina och hörde hur det var med en och frågade om vi ville komma förbi och dricka kaffe och självklart så gjorde vi det! :) . Sen åkte vi hem, när jag kom hem så åt jag lunch sen kom häggä förbi en stund. När hon for la jag mig på soffan och vilade en stund sen kom daniel hem och nu sitter jag i soffan helt slut och har tagit en alvedon fick sån huvudvärk. tror att det har varit lite väl mycket idag. Men de har det varit värt! nu ikväll ska jag tända massa ljus och bara ligga framför tv!

Har haft mer sammandragningar under dagen och känt av ett tryck neråt. kan ju vara att han vill komma ut snart? :p eller vad vet jag. Men hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar