fredag 2 november 2012

Fredag.

Sådär då har denna dag snart gått ann. Idag har det varit en jätte lugn dag för min del, bäst att man gör som doktorn sa. Sov till klockan 8, tog medicinen hoppade in i duschen drack kaffe och sen kollat på tv, surrat med häggä ett tag, sen nu har jag precis städat klart och ska ta och sminka mig nu. Sen är det bara att vänta på att älsklingen ska komma hem så vi kan fara på affären och handla maten vi ska ha till middagen. Och vi får inte glömma att köpa godis. Man vet aldrig om det kommer några barn ikväll, Blir ju lite pinsamt om man inte har godis hemma då. :p

Nä dags att göra sig i ordning, juste när mamma kom förbi på en kopp kaffe så hade hon köpt tulpaner åt mig. Jätte gulligt! nu är det fint på vardagsrumsbordet också. :p måste he kameran min på laddning också. Alltså när vi köpte kameran så sa han att batteriet inte håller så jätte bra första gången, men alltså jag tycker att det har hållit väldigt bra ändå. :) tur att vi är nöjda iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar