lördag 24 november 2012

Myspys framför tvn

Idag har jag inte gjort ett skit! har sovit till och från hela dagen och kämpat igenom mina värkar. vissa värkar har varit riktigt hemska.. sen lossnade slemproppen idag också så nu tycker jag inte att förlossningen kan vara så himla långt borta! Daniel har ju sagt att han ska komma denna lördag, men tror att den chansen är väldigt liten haha.

Idag var vi lata och åt pizza till middag. snart ska vi ta och kolla på lite film och serier och bara ha det mysigt! Vi tog oss en liten promenad på eftermiddagen också. var sjukt jobbigt för ryggen men var väldigt skönt att röra på sig! Nu ska jag ta och tända lite ljus och göra det mysigt sen lägga mig i soffan under en filt med älsklingen och kolla på film.

1 kommentar:

  1. Så där ja snart så Ida! Håller tummarna för att ert mirakel kommer vilken dag som helst :)
    Både för att ni ska få träffa den lille, men också för din skulle, de är faktiskt inge roligt att gå varje dag och bara vänta och kämpa!
    / Emelie

    SvaraRadera