tisdag 13 november 2012

Tisdag

Godmorgon! Har precis vaknat till och ska ta mig lite frukost snart, sen ta och dammsuga här hemma och göra mig i ordning! :) Idag var det tänkt att jag skulle till barnmorskan 16.30 men hon ringde igår och sa att hon var sjuk så skulle få en annan tid sen när hon hade blivit frisk. (Om jag hinner få en ny tid)
Igår kväll kollade jag runt på massa kläder på internet, är jätte sugen på att åka in till stan och shoppa lite. (kläder jag tänker ha sen, inte under graviditeten) skulle ha haft massa linnen osv. Alla mina kläder är ju helt förstörda.. eller ja kanske inte alla men stor del av dom, eftersom man fick ju världens största mage.. kläderna är uttöjda sen är man fruktansvärt less på dem. Kul med massa nya kläder att ha sen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar