torsdag 15 november 2012

Torsdag

dagen började med att jag klev upp klockan 6 i morse, eftersom att jag skulle följa med mamma och besikta bilen och släpen. Sen kom jag hem och fikade och drack kaffe och surrade lite med daniel för han kom hem en stund, idag jobbar han i hörnefors. Nu ska jag och mamma åka till nordmaling och kolla lite på falgrens och sen ska vi hälsa på maria mammas kompis.

Idag går jag in i vecka 39! känner att han ligger riktigt långt ner nu.. inte det skönaste. Kände av sammandragningar igår som faktiskt kändes. så jag hoppas att han är här till helgen! Men det lär han väl aldrig va. man kan ju ha förvärkar länge innan själva förlossningen kommer igång. Men vi håller tummarna! :) Ska göra min vanliga vecko uppdatering sen.

När jag kommer hem ifrån nordmaling sen så ska jag nog träffa häggä. och måste komma ihåg att ringa Jessica idag också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar