lördag 17 november 2012

Lördag

Godmorgon! idag blev det verkligen sovmorgon för mig. vaknade 10.30 hur skönt som helst att sova ut! ska snart hoppa in i duschen och sen fika lite!

Igår vart det ännu en dag på stan med mamma min och pappa. jag och mamma hjälpte pappa att välja ut en fin färg som han ska måla i hallen. sen for vi på coop och handlade lite. Sen min gulliga pappa frågade mig vad jag och daniel vill ha för någon present när lille man är född. Och det första jag kom på var ett skötbord för det hade vi inte än. Så då åkte vi till barnenshus och hittade ett vanligt vitt skötbord och pappa köpte det till oss. Blev verkligen jätte glad över det! tusen tack pappa!! Sen på kvällen så blev det att jag och daniel for ut till stugan mycket trevligt. Mamma min fick även följa med eftersom att yngve är ju inte hemma han är och fiskar så tänkte att det kanske inte är så kul att sitt helt själv en fredags kväll. Så vi var hemma 12 i natt.

Idag blir det inget speciellt ska nog bara vara hemma och känna lugnet montera upp skötbordet och göra fint. Känns skönt att göra klart det sista nu. Ikväll blir det middag hemma hos mamma. och det är inte helt fel att slippa göra middag själva. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar