onsdag 28 november 2012

Onsdag 28 Nov

Godmorgon! Inatt har det varit en hemsk natt för mig.. usch vilka värkar jag har haft.. det ända positiva är att dem har blivit starkare nu så snart så borde lille man titta ut. idag har jag haft värkar i 6 dygn alltså är detta ens möjligt tänker då jag.. Men det är bara att bita i det sura äpplet snart är han här!
Gick och la mig halv 2 inatt och somnade vid halv 4 klev upp klockan 5 och la mig i soffan och försökte somna och det gick, nu har jag nyss vaknat och ska ta mig lite frukost. Sen kommer mamma förbi med en vetekudde åh herregud tror min dag är räddad! kommer ligga med den hela dagen.

Igår var jag hos barnmorskan och det gick bara bra. men mitt blodtryck har börjat bli högre igen fast jag äter blodtrycksmedicin.. Så hon skrev till specialmödravården igår så då får vi se om dem hör av sig.

Nu ska jag ta mig lite frukost. ska nog ta mig lite glögg också tänkte ju ta det igår men blev aldrig så jag gör det nu på morgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar